Monday, December 6, 2010

6 detsember

Hei! Ei teagi mida siia üldse kirjutadagi praegu, aga lubasin tihedamalt blogisse sissekandeid teha :D. Laupäeval oli meil siin hostelis väike jõulupidu, isegi jõuluvana käis siin, kes pärast baari pidulisetga jooma jäi. Jõulupidu grillimise, kinkide ja 26 soojakraadiga oli päris mõnus :). Aga neid jõulupidusid tuleb veel, ma arvan, kuna on alles 6 detsember. Täna käisin tööl ja nüüd ma mõistsin et need soojakraadid siin on ikka natuke liiga kõrged juba, prantslased arvasid, et nemad enam põllult elusana ära ei lähe, üks isegi oskendas seal, aga kõik on ikka elusad õnneks :). See farmer meil on selline päris range ja laseb koguaeg mehi lahti, mul on vist vedanud järjekordselt, olen veel siiani tööline :D. Kui Eesti sõbrad blogi loevad siis siin baaris käib praegu selline muusika nagu "Up And Smoke" filmi alguses :D ( ma arvan et teate millest räägin). Aga olgu, aitab tänaseks, nii palju on veel teha enne magama minekut ( tegelikult mitte midagi :D ). Lehva Lehva!

No comments:

Post a Comment