Wednesday, December 15, 2010

12 detsember

12 päeva on veel jõuludeni jäänud, ulme kui kiiresti siin ikka aeg läheb. Ma tegin siin vahepeal teist tööd kui kõrvitsa farmis vaba päev oli, käisin chillisid korjamas. See on ikka täielik naiste töö ja üli igav. Töö muidu on väga kerge, chilli põõsad on ka hea kõrgusega, ei pea palju kummardamagi, lihtsalt seisad ja lased kätel käia. Palka arvesatatakse kilode pealt ja suure palga teenimise võimalust chillidega ei ole. Mina korjasin 51 kilo chillisid ja jäin parimale korjajale Nicole kolme kiloga alla :D, aga teised korjasid seal mingi kolmekümne või neljakümne kilo kanti. Kõrvitsatega on niimoodi et neid veel mingi kolm päeva saab vist korjata siis saavad kõrvitsad otsa, ei teagi mis siis edasi, kas saab mingi uue töö ka. Täna on mul vaba päev ja eile küsiti mu käest kas ma vaba päeva asemel mangosid ei tahaks korjama minna, kui ma seda sõna "mangod" kuulsin, tuli vastik tunne peale, (tänan ei, aitab mangodest). Täna on üle pika aja väga vastik ilm, pool päeva on lihtsalt vihma sadanud ja müristanud, nüüd pidigi mõned päevad hullult sadama, eks näis millal jälle kõrvitsaid korjama saab minna, loodan et homme :). Sain Eestist saadetud paki kätte, nii palju šokolaadi ja piparkooke oli seal, piparkooke on küll nii mõnus süüa nüüd. Arvuti aku saab kohe kohe tühjaks, peab lõpetama nüüd ( hea vabandus  eks ole, tegelikult ei oskaks midagi rohkem lisada ka).

No comments:

Post a Comment