Wednesday, December 22, 2010

20 detsember

Nonii, neli päeva jõuludeni :). Tänasest olen Ayr-i linnas vist ainukene eestlane, kuna tüdrukud läksid juba ära puhkama. Eile panime Delta Hosteli seinale Eesti lipu, mis seal veel puudu oli, igasuguste teiste maade lipud on ja nüüd on ka Eesti lipp ;). Ise olen mingi kaks nädalat maksimum veel siin, ma arvan, ei saa ära minna kui nii hea töö on. Olen mina siis juba neli päeva arbuusi korjaja ametit pidanud. Mida rohkem seda tööd teen, seda rohkem mulle see töö meeldima on hakkanud. Eile näiteks pandi mind üli laheda ja mega kalli traktori rooli umbes kolmeks tunniks, kuna oli traktoristide puudus. Traktoriga sõitmine oli nagu playstationiga mängimine, palju nuppe ja kange. Traktori taga oli veel teriler, mis lõpuks oli 13 tonni arbuuse täis, päris lahe kogemus oli. Teised korjasid põllu peal neljakümne kraadise kuumuse ja päikesega arbuuse, kui mina istusin konditsioneeriga traktoris ja sooja oli kuusteist kraadi. Meil käib põllu peal päris kõva trenn ja koolitamine, kuna boss tahab kaheteistkümnest mehest koosnevast tiimist nelja inimest kauemaks sellesse firmasse tööle ja saab üle austraalia arbuuse korjata (oleneb kus hooaeg parasjagu on).  Mul sõber Marvin käib ka seal viimaseid päevi tööl, sest tal saab kohe kohe kaks aastat Austraalias täis. Rääkinud on ta mulle juba päris palju selle töö ja kõige kohta ja ütles ka seda et boss oli talle õelnud et mina, kaks Itaalia kutti ja üks Prantsuse tüdruk oleme tiimi paremad töölised, mis on üli positiivne. Selles firmas on muidu natuke üle kümne eestlase veel tööl, kes töötavad kusagil teises osariigis, kolmega neist olen juba kohtunud. Aga ega siis muud midagi jälle, kell hakkab juba kümme tiksuma ja homme on 4.45 jälle äratus (nagu iga hommik). Jõudu tööle mulle homseks, sest homme pannakse mind teise tiimi rambodega koos tööle arvatavasti, sest nede tiimist läks üks tüüp ära nüüd ja on vaja uut kiiret inimest. Nende tiimi kutsutakse hullude tiimiks, nad korjavad päevas neljakesi üle 80 tonni arbuuse (rahas teeb üle 500 dollari muidu) loodan et jään ellu ikka :D. Aitähh kaasaelajatele ;).

No comments:

Post a Comment