Wednesday, December 22, 2010

17 detsember

No nii, 7 päeva jõuludeni ja mul pole absoluutselt jõulu tunnet, peab vist kuskile mägedesse lund otsima minema :D. Loen koguaeg internetist uudiseid Eesti talve kohta, on ikka üks hull talv küll ja ise ei näegi seda. Peale eelmise blogi kirjutamist olen juba kahes uues farmis tööl käinud. Kaks päeva käisin meloneid korjamas, ühes üüratult suures meloni farmis, kahju et ainult kaheks päevaks mind vaja oli, sest palk oli seal ka miinimumist tiba kõrgem. Vahepeal käisin hosteli töötajatega koos kõrvitsaid korjamas, oli päris huvitav tööpäev ja nalja sai palju. Hostelis ei ole enam piisavalt inimesi, tööd on rohkem kui inimesi. Eile pakuti mulle tööd, arbuusi farmi, töö kestab 10. jaanuarini ja võtsin mina selle töö vastu. Täna oli esimene tööpäev, päris raske töö on tegelikult, hommikul langes juba kaks meest välja, sest ei saanud hakkama ja tervis ei pidanud vastu. Õpetati mind arbuuse pakkima, mille kohta farmer ütles, et saan väga hästi hakkama, aga peale lõunat tundis järgmine tüüp ennast sitasti ja vahetasin ta välja ja läksin põllu peale arbuuse korjama, mis tundus ka mulle kuidagi päris lihtne. Ei tea mina mis asjast need inimesed meie farmis tehtud on, et hakkama ei saa. Töö päevad on 12 tundi pikad, seega palka saab ka päris hästi. Ja palka makstakse meile vist tonnide pealt või midagi sellist. Eks näis mis homne päev toob, loodan, et põllu peal ei ole vähemalt nii palav kui täna, 45 kraadi ja õhk seisis koha peal (tuult polnud) :D. Treilerid on seal üpris suured, ühe treileri peal on 32 kasti, mis tuleb erinevas suuruses arbuuse täis panna. Täna tegime näiteks kuus treileri täit, see teeb siis umbes täpselt päris palju arbuuse :D. Loodan et homme tuleb sama ilus päev (tegelikult loodan rohkem pilvi näha ja vähem päikest).

No comments:

Post a Comment