Tuesday, November 30, 2010

26 november

Täna käisin viimast päeva Marathon Mango farmis tööl. Kuni eilseni oli kõik seal normaalne, Korjasime ilusaid ja suuri mangosid, mida eksporditakse Hiinasse, Jaapanisse ja Koreasse, ühe mango tüki hind on peaaegu 50 dollarit. Palka sai enamvähem, 18.5 dollarit tunnis, nüüd on töötamis tingimused seal veel jubedamad ja nüüd on tüki töö, kuna korjame mahla mangosid, mis on väikesed ja inetud.  Veetase on ka nüüd seal kõrgem, mõnes kohas peaaegu põlvini ja ligidal on jõgi kus elavad krokodillid, arvata on et enam sinna tagasi ei lähe. Siiski tegime proovipäeva täna, et näha palju palka tunnis saama peaks umbes , tuli siis mingi 8 dollarit nägu tunnis. Farmer oli mõistlik ja sai aru, kui ütlesime, et lõpetame ja enam tagasi ei tule, siis ajas ta meie paberi asjad korda ja soovis head teed ja edu. Lõpus farmer veel ütles et ta ootab meid järgmine aasta tagasi, sest me olime üli hea tiim, töötasime kõvasti. Nüüdsest olen siis hosteli ootelistis ja hakkan tööd ootama, ega siin enam tegelikult eriti midagi teha pole, aga natukene tahaks veel raha kokku ajada. Ootelistis olen ma õnneks suhteliselt esimeste seas, sest olen siin juba vana olija :), ehk siis kaua ootama ei pea. Kurb on see et ma sellest mangopuudega veemaailmast seal pilti ei teinud, kus töötasin. Ei oleks sinna kaamerat kaasa võtta saanud, muidu oleks see vee kahjustusi saanud kindlasti. Aga egas midagi, hoidke siis  põialt mulle et juba homme tööle saaksin, aitäh ;).

No comments:

Post a Comment