Sunday, November 21, 2010

21 november

No nii! Eelmises blogis siin kirjutasin, et töötan Cool Mango farmis. Sellega on nüüd niimoodi, et kui olime seal 3 päeva töödanud, siis avastati et mangod on liiga rohelised ja anti 6 vaba päeva meile. Peale neid vabu päevasid meid enam tagasi ei tahetudki. Vabade päevade asemel töötasin ja töötan siiani Marathon Mango farmis, kus korjan mangosid. Päevad läbi ma müttan seal põlvissaadik mudas ja tööd teeme peaaegu iga ilmaga, see tähendab et hullu vihmaga ka. Töö ei ole kerge, kõik lihased on väsinud ja kanged ja kael on ka juba kõver puu otste vahtimisest (tegelikult nii hull ei ole veel :D). Kaks väikest mango põletuse laiku on ka juba näo peal, aga need on õnneks väga väikesed. Töö selles farmis peaks kestma veel kaks nädalat. Selle peab kindlasti ära mainima et siin on alanud vihma hooaeg, peaaegu ükski päev ei möödu ilma vihmata ja päikest on väga vähe. Hostelist hakkab vaikselt rahvas jalga laskma, sest siin on nii sitad ilmad ja tööd ei ole kerge teha, sama mõtleme meie ka teha paari nädala pärast.   Maria käskis selle ka ära mainida, et ma olen seda lühikest blogi umbes neli tundi kirjutanud juba :D.  Ma küll ei saa midagi lubada, aga ma üritan ikka nüüd vähe tihedamini blogi kirjutama hakata.  Ja suur suur aitäh meie headele vanematele, sest nad saadavad meile jõulupakid :).

No comments:

Post a Comment