Monday, November 1, 2010

1 november

Hei blogi lugejad! Homme on mul viimane päev kõrvitsaid korjata, ma olen nii õnnelik praegu :D, aga võib juhtuda et tuleb jälle uus kõrvitsa farm. Selle peab kohe kindlasti ära mainima, et täna tõusis soojakraad üle neljakümne, oli ikka kuum päev küll. vaikselt hakkavad inimesed kõrvitsapõllul juba alla andma. Ükspäev üks hiinlane ei suutnud tööd teha, tundis kehvasti ja kuumenes veidi üle ja järgmine päev üks inglane kukkus täitsa kokku ja hakkas krambitama ja suust vahtu välja ajama ja kiirabi viis ta minema, aga mõlemad on elus ja terved vist nüüd. Minu tervis on korras, füüsiline töö sobib mulle ikka kõige paremini. Laupäeval oli meil väike autoavarii, tööbussil pole enam ühe külje peal aknaklaase, killud lendasid kõik mulle sülle ja mõni oli käe sees ka, järjekordselt üks õnnelik õnnetus, kõik on elus ja terved :). Hostelielu on väga kirjuks läinud, rahvast on nii palju, et... (ma ei oska seda kohe kirjeldadagi, kõik hosteli ruumid ja õue on lihtsalt backereid täis). Laupäeval oli meil suur Halloweeni pidu, päris lahe üritus oli, sai jälle klubiski käidud. Pole mina ennem nii suurelt mingit Halloweeni tähistanud ja jälle üks meelde jääv üritus oli, inimesed maskeerisid ennast ikka väga ära, mõnda ei tundnud äragi :D. Aga olgu nii, kui uue töö jälle saan, kirjutan uue blogi ka ;)

No comments:

Post a Comment