Monday, January 10, 2011

29 detsember

Ohhh milline imeline tööpäev täna oli :D! Hommikul tööle minnes mõtlesin et täna ma elusalt tagasi ei jõua, või kui jõuan, siis vajan mitu vaba päeva peale tänast. Brad mu boss, tuli hommikul pool kuus hosteli ette võttis mu peale ja ütles et täna on minu õnnepäev ja saan tema kõige parema tiimiga koos töötada (tema parima tiimi A-Teamˇi töölised töötavad nagu loomad ja on oma kehad vastavalt töö jaoks üless treeninud, ning on seda tööd aastaid juba teinud :D). See töö enam nii lihne ei ole, kui oli algul (algul töötasin lindiga treileriga)enam ei tööta lindi taga ja ei pane arbuuse lindile. Treileri peal on kaks inimest ja kaks on põllul ja viskavad arbuuse treileri olevatele tüüpidele (on nagu kaks kahe mehelist tiimi, ühed ühel pool treilerit ja teised teisel pool ja vahetavad oma vahel kohti iga paari täis saanud kasti järel). Arbuusid on üli suured ja rasked, ma ei tea ise ka kust ma selle jaksu võtan, nüüd olen ennastgi ületanud, ma poleks uskunud et sellega hakkama saan. Põllul oli täna jälle mingi 40 kraadi sooja vist, aga vastu pidasin ja oleks jaksanud rohkemgi, aga oli liiga kuum et edasi töötada ja lõpetasime kella nelja ajal õhtul. Brad tahab nüüd et ma kindlalt kauemaks tööle jääksin tema juurde. Küsis mu käest kas mul mingeid plaane ka on edaspidiseks, mida mul ei ole ja ta lubas minu eest kõik plaanid ära teha. Tahab et ma temaga koos allapoole tööle läheksin ja otsib mulle isegi elamispinna. Praegune plaan on siis jätkata, kuna palk on liiga hea, eks näis mis saab ja millal mind Eestisse tagasi lastakse :). Kell on pool üheksa läbi juba ja on aeg magama minna :D.

No comments:

Post a Comment