Thursday, January 20, 2011

18 jaanuar

Nonii täna on 18 jaanuar ja mu venna sünnipäev, palju õnne sulle! Nüüd olen juba nädalaega tööd teha saanud, kuni tänaseni ja jälle hakkas vihma sadama, aga farmer ütles et see vihm peaks kiiresti üle minema. Põllu peal töötada on praegu raske kuna põld on üli märg ja muda on peaaegu põlvini. Üli suured traktorid jäävad päevas mitu korda muda sisse kinni, mis tõmbab meie töötamise tempo üli alla, aga ma loodan et läheb ikka paremaks. See onni elu on juba päris meeldivaks muutunud, esmamulje oli ikka üli halb, aga no neliteist dollarit nädala rent pole ka üldse paha :D. Praegu on õues üli suur tuul ja toas voodis olles lihtsalt juuksed lehvivad, mis ei ole enam üldse lühikesed, peab vist juuksed lühemaks saama kuidagi. Täna sõitsin Atv-ga natuke farmi põldude vahel ringi ja vaatasin et kui ilusad vaated siit mäe otsast on. A vahepeal ostsin endale uue telefoni kuna vana tundus katki olevat ja sama päev peale uue telefoni ostmist muutus vana telefon ka jälle normaalseks, nüüd on üks telefon lihtsalt üle ja kaks numbrit on mul ka nüüd. Selle peaks ka veel ära mainima et täna oli 37 kraadi sooja. Tegelikult ma tahtsin siia blogisse veel midagi kirjutada, mis järjekordselt meelest läks, aga ehk järgmises blogis siis.

No comments:

Post a Comment