Sunday, November 21, 2010

8 november

 Mul on siin blogid juba segamini läinud, olen unustanud ühe blogi lisada siia :D, aga siin see nüüd on.

Meeldetuletuseks pidin oma eelmise blogi sissekande üless otsima ja läbi lugema et mäletada mida ja millal ma viimase blogi kirjutasin :D. Vahepeal oli mul siin picking holliday (puhkus) neli päeva, peale kõrvitsate korjamise lõpetamist. Nüüdseks töötan juba uues farmis nimega Major Creek Mangos. Esimene päev lasti natukene mangosid ka korjata, näidati erinevaid nippe ja süsteeme, aga minu töö toimub shed-is (selline suur ladu või midagi sellist). Päevad läbi ma tõstan pakitud mangode kaste ja märgistan mangosid. Kogu firma koosneb hiinlastest ja kuuest eurooplasest, neid hiinlasi on seal umbes sada küll vist :D. Töö on väga kiire ja kõik peavad ühes rütmis töötama, kui keegi kusagil toppama jääb siis jääb järgmistel töö seisma ja nii edasi. Hommikuti on kell 4.15 äratus ja viiest on hostelist strat, õhtul jõuan kell 7 koju tagasi. Üli kiired ja pikad päevad on, aga aeg läheb seal väga kiiresti ja töötunde tuleb ka päris normaaselt. Tänane päev oli eriti hea, läksime nagu tavaliselt kella kuueks tööle ja siis boss tuli juurde ja ütles meile, kes me shedis töötame, et me võime puhke ruumi magama minna ja kell 9 alustame, kell 9 alustasime ja tegime poolteist tundi tööd ja siis öeldi et tänaseks lõpetame ja võite koju minna :D (oleks võinud ju vabapäeva anda ja homseks rohkem tööd panna või midagi). Umbes nädal aega tagasi saabusid meie hostelisse neli Eesti neidu, kes plaanivad ka pikemaks ajaks jääda ja tööle minna, toredad tüdrukud on :). Üks tüdruk on juuksur, lasin siis mina endale ka soengu jälle pähe lõigata, nii mõnus, juuksed hakkasid juba päris pikaks minema. Laupäeval käisime siis peol, pidu lõppes umbes nelja ajal ära ja kell 4.15 hakkasin tööle sättima, magama kahjuks ei jõudnudki, tore tööpäev oli muidu, kõik imestavad kust ma selle energia võtan, ega ma seda ise ka täpselt ei tea, aga võibolla päikesest :D.

No comments:

Post a Comment