Wednesday, October 20, 2010

18 oktoober

Üldse ei ole praegu aega ja väga viitsimist blogi kirjutada. See kõrvitsate korjamine võtab kogu mu energia ja aja, tööpäevad algavad mul sellega kui ma hommikul kell 6 hostelist startima pean ja õhtul kell 6 jõuan jälle hostelisse. Aga nädalavahetus oli mul väga lahe, käisin peol ja sain väga palju tuttavaid, hostelis peab nüüd koguaeg nägu naerul ringi käima ja kõiki tervitama ja jutustama nendega, aga see kõik on nii lahe, saan juba inglise keele rääkisimsega päris hästi hakkama. Eile oli Hostelis aaretejahi mäng kus osalejad said pärast grillimisest osa võta, jäime küll kolmandaks ja ei võitnud 50 dollari eest baarist jooki, aga õnnelikud oleme ikkagi. Mul on nüüd uus sõber kes minuga igalpool kaasas käib JALAKRAMP. Eile hommikul une pealt ta mulle kallale kargas ja nüüd on juba kaks pika päeva möödas ja ära ta kurat ei lähe, ehk homme, raske on niimoodi tööd teha, kui lihas nii pinges on, et jalga sirutada ei saa ja läheb kohe uuesti krampi .Eile käis meie hostelis üks eestlane, nime kahjuks ei mäleta, rääkisime natuke juttu ka. Täitsa lambist üks inimene küsis mu käest mis mu nimi on ja ütlesin nime ja see eestlane oli seal samas ligidal ja pööras kohe ümber ja küsis mu käest kust ma pärit olen, sest nimi tundus talle nii eestlase oma :D. Mul on kolm hüüdnime juba, ei oska väga reageeridagi, kui keegi mõnda mu hüüdnime kasutab ja kuskilt hõikab. Aga mu uued nimed on G-Spot, Ali G, ja Lihtsalt G ( G-d häälda Dšii) :D, perekonna nimest ma pole veel kellgile rääkinud, sellest ei saaks nad üldse aru ma arvan. Aga aitab ma arvan, hommikul kell 5 on jälle äratus. Hommikuti ma mõtlen et täielik ebõnn ikka, aga kui voodist välja saab siis on kõik hästi ja päev võib alata :)

1 comment:

  1. Krampide vastu aitab magneesium ja loomulikult ohtralt vedelikku. Edu!

    ReplyDelete